Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Benchmark (perbandingan) Harga Emas

Benchmark (perbandingan) Harga Emas
Harga emas sentiasa berputar 24 jam sehari, bagi melakukan penetapan/ benchmark (perbandingan) harga emas di pergunakan harga dari London Gold Fix yang dalam sehari melakukan ketetapan sebanyak 2 kali melalui telp pada pukul 10:30 am dan 3:00 pm dengan 5 anggota keanggotaan antara lain :
  • Scotia Mocatta (salah satu bagian dari Bank of Nova Scotia)
  • Barclays Capital
  • Deutsche Bank
  • Societe Generale (yang telah di gantikan oleh Johnson Matthey and CSFB bagi kerusi ke lima anggota london gold fix)
seterusnya aktiviti transaksi berdasarkan harga harian (intra day) pasaran spot, yang diambil dari transaksi pasaran di seluruh dunia. Dari hasil ini lah London Gold Fix memberikan harga pembukaan dan penutupan setiap hari.

Grafik dibawah ini mewakili harga London Gold Fix (a.m) berdasarkan US Dollar, Great Britain Poundsterling, Euro sbagi 5 tahun terakhir.


Dibawah ini adalah statistik harga emas sejak tahun 1900 - 2005


0 comments:

Post a Comment