Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Urus pelaburan, termasuk emas tanpa kebenaran Bank Negara


Berita Harian

Kuala Lumpur: Bank Negara Malaysia (BNM) mengenal pasti sembilan lagi syarikat, termasuk lima yang terbabit dalam pelaburan emas, menjalankan kegiatan tanpa mengikut peraturan kewangan. Syarikat berkenaan ialah :-


CGF Fine Metal, Future Trade Indojaya, Public Gold, Royal Gold, dan SGFM Trading terbabit dalam pelaburan emas, manakala Azea Property, Eagle Aeronautics, Global Peace Loving Family, Greenmillion Agrosolution, dan Urustabil aktiviti lain tanpa berlesen.

CGF Fine Metal, Future Trade Indojaya, Public Gold, Royal Gold, dan SGFM Trading terbabit dalam pelaburan emas, manakala Azea Property, Eagle Aeronautics, Global Peace Loving Family, Greenmillion Agrosolution, dan Urustabil aktiviti lain tanpa berlesen.  read more.


Untuk makluman Public Gold adalah syarikat yang tidak memohon lesen atau dengan kata lain tidak mendapatkan perakuan dari Bank Negara Malaysia sahaja tetapi tidak menjalankan perniagaan peaburan yang mana menetapkan pulangan bulanan, ini yang salah.

Apa yang penting ialah beli emas dapat emas.! jangan dapat angin keluar asap

1 comments:

yaronfactor said...

RACING HOTEL, NV - Dr. Johns Gambling
Welcome to Dr. 구리 출장샵 Johns Gambling's 동두천 출장마사지 Hospital, 강원도 출장마사지 where you'll be treated to a variety of treatment options including 파주 출장샵 a 24-hour and a 24-hour 부산광역 출장안마 business

Post a Comment