Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Ar Rahnu



Ok ok saya akan kemukakan kaedah untuk menaikkan % keuntungan tambahan wang anda melalui kaedah pajakan. Fuh ramai betul minta saya tunjukkan caranya. SMS la, email laa call laa tapi takde hal saya akan ajarkan anda. Tak perlu keluar duit sesen pon, tapi kalau nak bagi. boleh juga RM10 pun takpe saya terima nanti saya sedekahkan pula wang anda ke pihak yang memerlukan.

2 tempat yang biasa saya lakukan pajakan ni iaitu di Bank Rakyat dan Agro Bank. Upah simpan adalah sama bagi kedua-dua bank ini. Cuma dari segi tempoh :-

  • Agro Bank adalah 6 bulan + 3 Bulan + 2 bulan

  • Bank Rakyat Maksimum 3 tahun dengan 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 bulan
Katalah anda memiliki sejumlah wang RM 10,000. Anda beli emas dengan wang ini dan simpan sehingga hujung tahun maka bila anda jual emas ini anda mendapat hanya 26% sahaja keuntungan dari jualan. Tapi emas anda hilang malahan kalau emas pusaka lagi laa sedihkan.

Teknik yang akan saya tunjukkan ini, emas pusaka anda / emas awal anda masih tetap selamat di tangan anda dan masih mendapat pulangan minimum 16% keuntungan... Bestkan?!

Detail kiraan saya akan poskan kemudian ya sorry laa masa terhad nak mengarang. Kalau nak senang call saya kita set appointment saya akan ajarkan secara detail tapi kumpul laa kawan2 3 4 orang atleast yee :)

Bak kata moto siri kegemaran anak saya, Barney " Sharing is Caring" :)

0 comments:

Post a Comment