Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Kick Off




Salam, Salam Hormat, Kabare semua, nin hao... :)

Hiccup harga emas nampaknya sudah capai ke penghujung dan sudah bersedia untuk menaik. Jadi harga emas dunia sedang mencari posisi masing-masing untuk ke dalam petak bagi next race.

Ketiga-tiga pasaran emas dunia nymex, spot gold dan comex menunjukkan peningkatan. Begitu juga jadual harga emas seperti anda lihat di sebelah juga menokok sedikit.

Index pasaran dunia sudah menunjukkan perubahan, dan peredaran dolar US pula sudah masuk tahap ke 3 belingkar di sekitar pasaran negara telunjuk mereka.

Sementara ini Gold n Silver sedang berlumba untuk naik lebih tinggi . Anda boleh lihat dimana bersilangan pada kedudukan USD1,380 and 3100c. Adalah agak janggal pada keadaan ini kerana berkemungkinan ia akan turun semula sedikit dan naik semula atau terus naik dalam masa terdekat ini namun kerana low ratio antara kenaikan gold dan silver maka saya sarankan anda teruskan sahaja aktiviti membeli emas ini

Ya keadaan sebegini sememangnya akan membuatkan media pening lalat. Semalam negara China mengumumkan lagi bahawa interest rates akan dinaikkan lagi bagi menenangkan inflasi. MarketWatch interpreted perkara ini sebagai event raising gold's price.

Hmmmm. China cooling inflation means MORE demand for gold.. kerana apa sebenarnya?, saya merasakan kerajaan China akan menambah stock emas mereka. Jangan anda lupa syarikat negara China adalah pemenang pembida perlombongan emas terbesar di Australia baru-baru ini... Sudah tentu ada kaitannya disini...

0 comments:

Post a Comment