Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Tired! Bored!


Gosh!! really a rushing day today...

Order Public Gold a month ago and today baru dapat pickup semua ordered...

Masalah betul sekarang ni dan saya sebagai agen kecil yang bernaung di bawah Public Gold segah namanya tetapi servis out beb...

Sekarang den nak luahkan perasaan dalam blog den ni.

Yo management out there pandang laa bawah!!! Order dah laa sebulan lebih sekarang baru nak dapat? duit nak cepat tapi barang dapat lambat! Dalam sebulan emas boleh naik untuk spot dekat RM 7 / gm tau... RM 7 / gm!!! Kalau i pajak di bank rakyat emas 400gm then sekarang ni i spot i boleh easily dapat RM 2800!

Dah la pula tu bila barang dah ada depan mata kena lak que dekat 3 jam!! yes 3 hours!! what the hell it is??? mana janji segah dulu? Lama menunggu perut pun lapar, hati pun sakit. Nasib laa mulut ni peramah sedikit dalam kebosanan menunggu dapat juga berkenalan dengan 4 5 orang juga sama2 bosan menunggu. Kawan baru saya Alhamdulillah... Abang Idris dan Isteri dari Kuantan, Dr Diana dari Mercy Malaysia, Abang Amran dari Selayang dan Kamal dari Gombak. (lupa lak nak ambil no phone dorang ni semua, lepas ni lupa laa semula nih, aduh!)

Bukanya ambil banyak mana pon setakat dapat order 15 keping 20gm, 6 keping 50gm dan 23 keping 1 dinar je pon...
kalau penat bekerja mencari emas seperti rajah diatas tu lagi berbaloi rasanya kot... ye ke?? uh!
Anyway lain kali cakap kasi serupa bikin laa. ok brother Public?! Sorry for the comment yaa hope i tak kena buang dari jadi agen sebab teguran membina nih.

p/s. Susah betul nak mencari setin susu anak ye...

0 comments:

Post a Comment