Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Kelebihan Ar Rahnu Bank Rakyat


Salam berhujung minggu.

Kali ini saya ingin berkongsikan sedikit ilmu bagaimana hendak memaksimakan pelaburan emas anda!

Seperti sedia maklum emas terdiri dari pelbagai kategori 999.9, 999, 950, 916 dll.

Kebiasaannya adalah emas 999.9, 999 atau 916. Sekarang rasanya ramai yang sudah tahu sistem manipulasi pajakan emas. Sebelumnya pemain emas lebih terarah ke Gold Bar.

Tapi sejak bulan Mei lepas Emas Bar dah kena BAR dari semua bank... aduhai. Kenapa kena bar ye? Kemungkinan besar Persatuan Peniaga Emas membuat aduan kepada Bank Negara, emas mereka tidak laku sangat sebab mahal. Kemudian dalam masa sama timbul rantai emas 999 pelaburan pula. Orang sebutkan juga emas 10.

Sistem pajakan emas adalah sama untuk semua Ar Rahnu. Kepada sesiapa yang biasa membuat pajakan pelaburan atau pernah tentu sudah maklum kelebihan ini kerana jika emas disimpan sahaja setahun kenaikan adalah 20% - 30% keuntungan tapi emas anda perlu dijual (emas takde lagi dalam tangan) jika pelaburan pajakan ini emas anda tetap kekal dengan anda malah anda dapat extra sama 20%-30% keuntungan! detail kiraan saya akan postkan kemudian.

TAPI jika dengan kelebihan turun naik harga emas yang ditawarkan Bank Rakyat (BR) anda sebenarnya boleh dapat tambahan keuntungan sekitar 10%-20% lagi! Ia dinamakan Kontra surat Pajak atau Renew Surat Pajak anda!

Jadi total keuntungan setahun (Biasanya tak sampai setahun, 7 -9 bulan sahaja!) [kaedah nya macam mana? call saya untuk maklumat lanjut atau tunggu posting saya lain kali] menjadi 40% setahun! Jika anda melabur RM100,000 emas anda mendapat pulangan RM 40,000 extra tidak sampai setahun! Best kan?!!

Apapun perlu ilmu dan ini bukan pelaburan merapu bak kata Dato Ustazah Siti Nor Bakyah.. Anda Buat Anda Dapat :)

0 comments:

Post a Comment