Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Barang Kemas (Jewellery) 916

Alhamdulillah 1 April 2011 ( 27 Jamadil Akhir 1437H) semua perancangan telah berjalan dan persiapan telah mencapai 90%. Tinggal web sahaja masih dalam tindakan sentuhan terakhir dan Inysaallah minggu depan segara perancangan akan berjalan sepenuhnya.


Saya membuka peluang kepada semua yang berminat dalam berniaga terutama barangan kemas 916 ini boleh menghubungi saya untuk menjadi agen atau stokis dengan harga tawaran yang sangat menarik yang mana harga tawaran adalah sangat jauh dari yang ditawarkan oleh pekedai emas dengan TANPA KOS UPAH DAN HARGA LEBIH RENDAH DARI HARGA PASARAN SEMASA!!!

Barang kemas saya adalah terdiri dari rekaan evergreen sehingga yang terkini "up to date". Kaedah pembelian adalah tempahan dan belian terus. Pilihan untuk cincin pula akan mengikut saiz jari anda.

Berikut adalah sedikit 'Glimpse' antara barangan yang saya tawarkan... selebihnya boleh merujuk sila klik : - rantai tangan, anting-anting, set barang kemas dan half set.













0 comments:

Post a Comment