Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Harga Emas Menurun

Jangkaan saya pada hari mendatang harga emas akan menurun lagi sehingga ia mencari keadaan yang selesa.

Sasaran capaian emas pada hari mendatang adalah USD 1,486.50, kemudian USD1,460 - $1,450, pada kedudukan 200 DMA untuk capaian USD 1,410.

Ini pasti akan berlaku dengan keadaan cepat dan mohon semua memerhatikan dengan rapat dan bersedia untuk membeli emas pada tika harga ini nanti.

Keadaan ini berlaku kerana disebabkan kerajaan US sedang mengukuhkan nilai matawang US nya dan begitu juga negara Greece berkemungkinan akan menerima bantuan dari negara eropah yang kaya seperti Germany dan France untuk pertumbuhan ekonominya dan secara tersiratnya negara Greece sudah terjajah jika menerima bantuan ini, jika tidak menerimanya pula ekonominya akan merudum lebih teruk...

0 comments:

Post a Comment