Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Why worry so much?


Harga emas menjunam? kenapa nak risau? ini adalah perkara biasa kepada semua pelaburan namun penurunannya bukan bermakna akan turun sehingga harga awal tahun dahulu.

Pada hemat saya ia hanya sementara sahaja yang mana merujuk kepada graf sepanjang tahun ini setelah klimak bulan september lepas akan menyusul penyusunan atau penstrukturan harga emas dunia. Penurunan ini adalah hasil bantuan bank utama di eropah yang 'support' ekonomi negara-negara eropah tika ini. Ini bermakna circulation wang terutama Dolar US sedang berlaku. SO duit USD agak stabil sekarang.

Persoalannya sampai bila?

Kenaikan harga emas akan berlaku dengan jangkaan saya jika minggu depan pasaran market di US dapat bertahan dari kejatuhannya dan dolar US turut terjejas. Sehingga hari ini bank-bank di US telah mencecah angka 92 buah diistihar muflis dengan 2 darinya join the group hari ini.

Adakah ini harga lower bottom price emas untuk pusingan tahun baru? Apapun semasa harga rendah ini bolehlah mula membeli emas untuk pelaburan circulation baru tahun hadapan.  

Minggu depan adalah pusingan akhir sebelum cuti krismas di europe so selalunya last-last minute ni pasaran mereka akan cuba buat terbaik bagi menutup akaun tahun 2011, so jangka saya harga emas akan mula naik semula. Apapun terserah pada pasaran. Jangka panjang emas tetap akan mendaki ke puncak!

0 comments:

Post a Comment