Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Kenaikan Harga Emas Semasa Sehingga 5.6.2010

Ermm agak lama saya tidak menulis di ruangan blog saya ni kerana kesuntukan masa untuk diperuntukan.

Kebelakangan ni dunia agak tidak stabil dengan masalah Greece kemudianya yang terbaru Israel menggunakan 'keiblisannya untuk membunuh sesuka hati'. Memang mereka bangsa yang tidak berhati perut.

Akibat ketidak stabilan dunia dengan Negara Sepanyol akan berkemungkinan akan menyusul merudum, secara relatifnya berita baik bagi pelabur emas. Harga emas mula menampakkan peningkatannya setelah agak lama (4-5 bulan) yang berposisikan hampir PAR atau tidak bergerak-gerak.

Impak kepada ini adalah survival bagi pelabur Hard Core yang memajakkan emas mereka dibank-bank atau Ar Rahnu. Kenapa? Tak balik modal lagi malah ditambah pula perlu menjelaskan bayaran upah simpan. Masa semakin suntuk untuk menebus kembali emas yang dipajak.

Apa yang perlu dibuat? Saya akan melanjutkan tempoh pajakan emas2 saya yang berada di bank selama 3 bulan lagi. Memandangkan hari raya aidilfitri sudah dekat, harga emas pasti akan naik lagi.

Sebelum raya pasti saya boleh buat keuntungan lagi...

0 comments:

Post a Comment