Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Skim Pelaburan Yang Menjanjikan Pulangan Bulanan

Semalam pagi-pagi lagi saya sudah dihubungi seorang kawan yang juga seorang Imam dari Masjid Kg Baru Kuala Lumpur.


Ermm bersolat di Masjid Kg Baru sememangnya menyeronokkan. Setiap solat fardhu pasti tidak kurang dari 6 saf penuh. Ruangan solat juga di imarakkan dengan ceramah agama atau tazkirah sebelum solat fardu berlangsung.


Saya sudah tentunya salah seorang pengunjung setia solat Jumaat di sana dan sesekali solat zohor pula. Masjidnya memang berorientasikan maklumat terkini sebagai contoh disini terdapat Mesin Derma Elektronik (kreditkad/ debit), Terdapat kedai-kedai dalam kawasan masjid. Ermm memang best suasananya sungguh up todate berbanding masjid kat rumah saya di Kajang. Suram kelam dan lembab kerana pentadbirnya gila kedudukan dan jawatan tapi tanggungjawab tak pernah nak dilaksanakan!!!

Berbalik kepada Imam tadi kata nak ajak saya jumpa 'kawan' (agen tipu) dia untuk perkenalkan skim emas pelaburan dengan pulangan setiap bulan dengan sekian-sekian jumlahnya.

Adoii ada lagi kes ini macam, ingat dah takde dan ada juga juga yang melabur besar untuk apa? Cepat Kaya laa apa lagi!!! Macam biasa laa dah kena tipu duit beribu dah habis baru nak menyesal dan duit tu pula adalah pinjaman dari institusi berdaftar maka masalah tak selesai juga kerana hutang belum habis bayar huhuhu nasih tak pinjam along kalau tak naya laa hang!!!. Ada ke kalau kita beli barang tapi tak dapat barang lepastu dapat untuk keuntungan setiap bulan??? kalau barang murah2 takpe laa ni EMAS bang!! kurang lebih kena labur RM 5000.00 adui banyak duit tu!!!

Kena ingat laa mana boleh beri keuntungan segera selain merompak atau menipu???!! Nak masuk MLM kang takut terlepas cakap yang bohong 'kununnya' barangan dijual bagus In The World. So nak lariskan jualan dan nak kaya cepat supaya boleh naik jadi Silver ke, Diamond ke, macam-macam lagi laa title yang mana keuntungan atas hasil keringat orang bawahan 'Downline' (prinsip MLM). Kalau 'Downline' rajin buat kerja yang diatas sekadar maintain jee point bulanan dah boleh jadi JUTAWAN!!. Tapi halalkah cara ni???

Jadi kesimpulan yang mudah bagi yang tidak pandai nak berniaga tapi nak berniaga maka jual laa emas macam saya hehehe... tak payah explain panjang semua tau apa itu emas!!!

0 comments:

Post a Comment