Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Harga Baru Persatuan Peniaga Emas Malaysia

Salam Berhujung Minggu


Ermm .. semakin menaik nampaknya harga emas yang mana persatuan perniaga emas tidak dapat menahan lagi kenaikan ini.



Ye laa hari raya pun semakin dekat jadi sudah tentu ramai pembeli akan mengeluh sedikit dengan kenaikan ini



Sebagai alternatif / pilihan anda boleh mendapatkan barangan kemas atau emas 999 dengan harga jaub lebih murah dari harga pasaran semasa yang ditetapkan oleh persatuan perniaga emas ini. Guaranty!! . Bagi ai Love Gold, harga semasa ai Love Gold sememangnya jauh lebih murah dari harga persatuan dan JIKA anda menjadi Stokis (diskaun lagi 6%). apun pilihan di tangan anda.

Berbalik kepada analisa teknikal, melalui rekod-rekod semasa dunia, PADA MINGGU DEPAN 18-22hb HARGA EMAS AKAN NAIK LAGI. Ini berdasarkan keraguan/ kerisauan mengenai hutang bagi negara-negara eropah. Namun ini bergantung kepada had syiling pinjaman hutang dari negara Uncle Sam (USA) Jika had ini dinaikkan makan emas akan statik atau menurun sedikit.

Pada pendapat saya krisis hutang eropah sangatlah serius dan bahananya PASTI akan sampai ke Malaysia negara kita ini. Hutang mereka ini saya yakin tidak mampu lagi dibayar oleh negara-negara berkenaan dan PASTI akan dijajah oleh negara kaya tidak lama lagi.

Had syiling hutang emas sekarang adalah USD 14.3 Trillion atau ditulis 14,000,000,000,000 betul ke tulis nih? banyaknye kosong ye... jumlah tersebut terlalu besar dan ramai pelabur besar telah bertukar kepada emas sebagai pelaburan dan anda bagaimana???

Ingatlah tiada jaminan dalam pelaburan sebenarnya oleh kerajaan Malaysia. Jadi jika anda ada menyimpan ASB atau sebagainya keluarkan sahaja dan BELI EMAS!!! sebelum terlambat. Ingat kenaikan emas adalah minimum 30% setahun! ASB? 7% sahaja!,

0 comments:

Post a Comment