Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Sekadar Pandangan Peribadi

Pelaburan.

Semakin ramai yang beralih kepada emas sekarang. Bagus ia merupakan pelaburan yang baik tetapi perlu anda ingat emas adalah salah satu dari cabang perlaburan yang ada.

Jika anda memiliki sejumlah wang yang besar pastikan anda ada perancangan pengurusan wang yang baik untuk wang anda. Aturkan dari gaji bulanan yang diterima sehinggalah simpanan wang anda di dalam bank.

Ramai pelabur yang celik emas ingin hendak melabur dengan jumlah yang besar untuk emas datang berjumpa saya. Kalau sebagai perniaga biasa (penjual emas) saya sangat gembira dengan perkara ini tetapi saya bukanlah sedemikian orangnya. Kenapa? Perlu dingatkan disini emas adalah satu pelaburang jangka panjang. Ya pelaburan jangka panjang.

Maksud disini jika mendambakan keuntungan kadar segera, emas bukanlah pilihan yang baik. Kenapa ya?

Ini kerana penjualan emas ada spread harga atau kata lain harga peniaga Jual Emas dan Beli balik emas. Untuk Pembeli mendapatkan pulangan PAR dari harga jual dan beli ini bukan lah dalam masa sebulan dua. Ini anda perlu faham.

Namun strategi belian perlu ada kerana ia adalah pelaburan. Sama seperti pelaburan yang lain perlu ada strategi untuk mendapatkan keuntungan anda.

Jika anda inginkan bantuan call saya untuk presentation mengenai ilmu pelaburan emas ini.


0 comments:

Post a Comment