Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Kenaikan Harga Emas! 5-9 Disember 2011


Dijangkakan Pada minggu hadapan akan berlaku kenaikan harga emas lagi kerana situasi yang berlaku di Eropah.
Bank Central eropah akan mengeluarkan data DOLAR untuk bank-bank di eropah dalam menghadapi krisis ekonomi mereka. Maka dengan itu akan berlambaklah lagi matawang Dolar dalam peredaran ekonomi mereka. 
Selepas kenaikan ini secara teorinya dalam jangka masa tertentu sahaja akan pengekalan kenaikan emas ini dan setelah ekonomi eropah stabil dan matawang dolar beredar maka dolar akan kukuh. Apabila ini berlaku harga emas akan turun semua.
Oleh itu apabila telah capai harga maksimum maka cadang saya pelabur-pelabur emas supaya menjual semua emas anda pada waktu ini (Bila masa sesuai? nanti saya beritahu / call saya :) ) kerana ini adalah harga tertinggi untuk penutup tahun ini. 
Bila pula harga yang sesuai untuk membeli emas? nanti saya akan beritahu juga.
Namun perlu diingat kaedah ini adalah untuk pelabur 'hardcore' sahaja atau pelabur jangka pendek. Pelabur jangka panjang tidak digalakkan berbuat sedemikian.
Kaedah ini juga terpakai apabila harga beli awal dan harga jual semasa adalah lebih ( anda mendapat keuntungan) maka bolehlah menjualnya. Ok?
tak faham? tanya saya / email saya thanks.
Salam

0 comments:

Post a Comment