Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Bagaimana semuanya bermula??...

Selepas kelahiran putera sulong saya hampir 2 tahun lepas, pada hari ke 7 seperti yang disunatkan saya membuat upacara akikah dan cukur kepala. Kebetulan budget dah ada so terus laa buat 2 ekor kambing dan lain-lain juadah kenduri. Alhamdulillah majlis berlangsung dengan amat meriah seperti kenduri kawin. Kebetulan pengaruh saya dalam NGO dan networks saya ramaila yang hadir. Kehadiran orang bertandang sudah tentunya membawa limpahan rezeki

Hadiah dari hadirin atau tetamu berupa angpow menjangkau .RM .. k. Oleh yang demikian saya memikirkan kaedah terbaik untuk Putera saya ni. Ahmadinejad Syahmi nama diberi. So apa lagi kaji punya kaji selidik punya selidik saya diversifiedkan pelaburan kepada 2, emas dan public china ektikal public bank. Emas ?? mula beli rm 78/ gm sekarang??? huhuh.... Public china etikal pula? kenaikan hampir 200%.

Setahun kemudiannya saya buat 1st birthday party jemput kumpulan marhaban neneknya 1 bas panjang penuh!!. Biasa laa bapa business party items n toys http://aipartyntoys.blogspot.com/ meriah laa apa lagi. Nak pendekkan cerita dapat lagi collection hadiah dari uncle2 and aunt2, orang ramai, kawan2 mama n babah dia, menjangkau RM ....k so laburkan lagi ke bentuk emas. Emm... macam biasa beli dulu tak sampai RM100/ gm sekarang???

0 comments:

Post a Comment