Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Krisis di Mesir

Salam hormat kepada pembaca blog saya semua.

Untuk beberapa hari kebelakang saya tidak berkesempatan untuk update harga emas dan posting saya kerana membawa famili berlibur ke negara jiran. Semua agen saya juga seharusnya begitu. Perlu sediakan masa untuk pencipta (agama), diri sendiri, keluarga, masyarakat dan negara. Kita semua adalah sama baik orang ber'wang' atau tidak. Jauh perjalanan luas pemandangan. Saya sudah semestinya memperuntukkan masa untuk aktiviti bersama keluarga dan antaranya adalah melancong. Melancong tidak kira dalam atau luar negara.

Anda juga harus sebegitu. Mengikut kaedah pelaburan seharusnya anda bahagikan (asingkan) dahulu perbelanjaan penting dan simpanan anda kemudian baki dari situlah baru belanja. Misalnya 10% dari pendapatan diperuntukan untuk insuren diri (cari yang ditawarkan at least 3 in 1 iaitu simpanan, medical card dan life insuren), 5% tabung melancong, Haji buka akaun dahulu dengan simpanan minium adalah memadai bagi mendapatkan tarikh kita ( biasanya 15 tahun mendatang ) Tidak perlu membuat simpanan bulanan kerana ada kaedah yang telah saya terangkan dalam post terdahulu disini , dan juga lain-lain bentuk simpanan termasuklah EMAS.

Bagi yang dapat membeli emas pada waktu saranan saya yang lepas terdahulu saya ucapkan tahniah kerana anda telah mendapat 'kick start' yang terbaik. Kenapa?

Kerana faktor-faktor luar negara terutama negara-negara pengeluar minyak sekarang sedang bergolak umpama 'api dalam sekam'. Apabila ada 'Hiccup" dalam pengeluaran minyak maka sudah pasti harga emas akan melonjak paling tidak dalam sebulan 2 mendatang ke 15% at least!.

Harus diingat terusan suez yang menjadi 'short cut' kapal2 dagang dan paip minyak bermutu tinggi bernama Sumed sepanjang 300 batu terletak disana. Oleh sedemikian barang dagangan juga akan menghadapi masalah nanti

Isnin lepas minyak melonjak ke USD89 / tong dan ini adalah yang terting di NYMEX sejak 2009.
manakala emas ke USD 1, 340.90 / auns.

Jadi jika anda ingin buat duit dari emas ini silalah hubungi saya atau agen2 saya kerana saya jamin dalam masa terdekat ini anda pasti akan beroleh keuntungan at least 15% untuk 2 3 bulan mendatang.

Percayalah kerana krisis di Mesir tidak akan berakhir disitu sahaja. Banyak negara boneka Amerika akan jatuh ke kancah pergolakan. Malaysia terlibat tak? tungguu...

0 comments:

Post a Comment