Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Teknikal Spot



Salam sejahtera kepada semua peminat Logam Rebutan ini. kalau anda mengikuti tulisan saya di blog saya sebelum ini saya ada menyatakan bahawa mengikut ramalan ahlil nujum negara harga emas pasti akan capai lower peak kan. Baca sini Iaitu jatuh pada 21 Januari 2011, jadi boleh dikatakan ramalan saya itu hampir tepat cumanya scope kajian saya adalah berdasarkan pasaran negara barat ( Ye laa sebab semua kan suka barat berbanding adat timur kita) jadi sebenarnya mengikut perkiraannya adalah jatuh hari ini sabtu pada waktu tempatan (kerana barat 24 lewat sehari) . Tapi ia tidak 100% tepat kerana ada beberapa faktor lain yang boleh mempengaruhi kenaikan/penurunan harga bagi minggu mendatang (Apa pun tidak berbeza terlalu ketara). Apa pon saya up percentage ramalan saya ke 90% dari 80% sebelum ini. huhuhu...

Jadi oleh kerana ini blog saya dan tiada siapa lagi yang nak puji, baiklah saya puji diri sendiri atas hampir tepatnya kajian saya ini. kalau main saham high risk bagus ni untuk kaya cepat tapi takpelaa dapat tak halal, kaya pun tak guna. Bukan boleh nak menongkat langit pun

Inilah hebatnya ilmu ya walaupun background saya kejuruteraan tapi dengan sedikit bacaan dan kajian membolehkan saya membaca ilmu pasaran dunia.( Puji diri sendiri laa ni )
Bila dah ada 'Lower Peak' mesti semua nak 'Highers Peak' betul tak? Ni laa pon antara target semua orang bukan? Saya pon sama juga hehehe boleh tambah2 duit skit buat beli susu anak dikala semua harga barang naik ni. Emas pon ada pasang surut tapi barang jualan lain? makanan? Minyak? Tol? tak pernah turun2.
Buat masa ni saya tak habis lagi kaji pasaran lepas-lepas lagi, ada baki dalam 30% lagi untuk settle. Next post saya akan paparkan hasil kajian saya untuk 'Highers Peak' terdekat pula. Apa pun kalau anda menggunakan teknik spot harga di Bank Rakyat jangka kenaikan untuk ke 'Highers Peak' akan beroleh peak berkala sehingga minimum 4 kali. Pada tika ini pon ada boleh buat duit sedikit.
Dengan pajakan untuk 100gm anda beroleh untuk spot harga dan peroleh RM cukup untuk 1 dinar emas bagi setiap spot... macam mana pula tu? nantila saya ajar. Hujung minggu ni nak layan TV Cabel Truevision Thailand dan Telkomvison Indonesia.
Selamat Berhujung Minggu

0 comments:

Post a Comment