Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Linda Rafar berniaga emas

Fenomena emas sudah melanda (Gold Rush) di Malaysia sudah bermula. Baguslah sebegitu semakin ramai sudah sedar akan kerapuhan wang fiat dalam pasaran...

Pelbagai kaedah yang dilakukan seperti juga syarikat yang diwakili selebriti kita ini. lihat sini cumanya perbezaan jualan beliau dengan saya sangat berbeza kerana saya bukan sahaja mencari keuntungan semata tetapi saya dan rakan2 ai Love Gold lebih kepada mendidik mengenai ilmu emas ini.

Kepelbagaian dalam jualan juga sebenarnya memainkan peranan dalam promosi seperti syarikat beliau wakili kerana bagi saya ilmu itu adalah lebih berharga berbanding simpanan yang syarikatnya jalankan.

Sebagai contoh jualan beliau hanyalah terhad kepada jumlah besar 100gm 500gm dan 1 kg emas. Tetapi ai Love Gold mencakupi semua aspek emas jualan dari sekecil 10gm, 20gm, 50gm 100gm, 500gm dan 1 kg emas bar (jongkong) untuk sessi emas pelaburan dan semua jenis barangan kemas 916 (jewellery) untuk pakaian perhiasan diri wanita...


Harga? sudah tentu lebih murah dari harga pasaran dan bagi barang kemas tanpa kos upah!

0 comments:

Post a Comment