Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Penurunan Harga Emas

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini harga emas akan jatuh bukan? nah ini buktinya...

Target saya USD 1, 725 kan ? sini graf pula USD 1,736 so tak tepat tapi sudah mampir buk... malah tidak menjadi keberatan untuk saya katakan akan turun jauh lebih rendah!

So guys bersedialah untuk membelinya hehehe... lepas tu ia akan up up and awayyy lagi sekali tapi bila? emm soalan yang baik. Tapi nantilah saya kaji sebab nak cari duit untuk beli emas nih! lagipun dah malam beb nak bangun pagi cari bekalan akhirat sebab Ramadhan dah penghujung...

Sob... sob... sob...

0 comments:

Post a Comment