Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Kunjung Mengunjung...

Selamat Mengunjungi teman dan sahabat handai di hujung minggu ini.

Jalan raya sudah tentunya dilimpahi dengan kenderaan tetapi kerana semangat kunjung mengunjungi kita tetap teruskan juga. Itulah sebabnya saya berbangga dengan rakyat Malaysia.

Perjalanan yang mengambil masa tidak sampai 30 minit telah menjadi sejam setengah! Jalan sikit tol! keluar je simpang tol! nak pergi kena tol! nak balik kena lagi tol! sehari berjalan di sekitar lembah kelang tidak kurang RM 20 dihabiskan untuk TOL!!!!

Minggu depan atau dalam short term ini jangkaan dari petunjuk ekonomi dunia akan menyaksikan harga emas akan menurun sedikit. Ini saya lihat atau menjangkakan hasil dari keputusan Bank Cetral Eropah yang akan mengkoordinat pasaran dengan dolar supaya bank-bank eropah akan mendapat liquid dari short-term. ini mungkin akan cool down sedikit kerisauan terhadap kredit tetapi tidak menyelesaikan hutang pesisir.

Pada masa sama juga saya merasakan US Federal Reserve akan mengumumkan program stimulus untuk ekonomi mereka. Budget ketenteraan Britain juga telah dikurangkan sebanyak 10b Paun Sterling


0 comments:

Post a Comment