Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Ar Rahnu Bank Agro

UNTUK MAKLUMAN SEMUA PELABUR BARU DAN LAMA.


AGRO BANK Seluruh negara mulai semalam JUMAAT 13 MEI 2011 SEHINGGA diberitahu kelak TIDAK AKAN MENERIMA PAJAKAN EMAS WAFER/ SYILING BAGI SEMUA JENIS PENGELUAR EMAS DI MALAYSIA (Serambi Emas, Public Gold, Swiss Pamp,GCP dll) kecuali Bar dari kedai emas Malaysia sahaja.


Masalah dari kedai emas ini pula adalah secara automatik apabila pak/salutan plastik emas dibuka, emas anda akan susut nilai sehingga 30% apatah lagi kalau dipajakkan ke Ar Rahnu kemudian di jual semula ke kedai berkenaan. Kalau calar lagi haru!!


Bagi mengatasi masalah ini ai Love Gold menawarkan alternatif untuk emas pelaburan ini yang mana semua Ar Rahnu tetap akan terima terutama Ar Rahnu Agro Bank dan semestinya Ar Rahnu Bank Rakyat. Produknya adalah Bangel/ Rantai leher/ Rantai Tangan EMAS 999, 24K.


HARGA? PASTINYA TERMURAH DI PASARAN DENGAN SPREAD YANG SANGAT RENDAH BAGI SEMUA JENIS EMAS JEWELLERY DAN EMAS PELABURAN.


JADI TUNGGU APA LAGI?

0 comments:

Post a Comment