Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Perbandingan Pelaburan


Seperti yang saya paparkan adalah realiti semasa jenis pelaburan yang terdapat di Malaysia yang mungkin popular dikalangan bumiputera.

Satu lagi saya tertinggal adalah simpanan tabung haji yang mana perbandingan telah saya postkan pada sebelum ini sila lihat sini. Nak dipendekkan cerita 4% je setahun.

Peluang hartanah nampaknya baik dan agak tinggi tetapi panjang ceritanya dan urusannya. (lambat) tapi memang berbaloi-baloi dan ini juga saya telah lakukan tambahan dengan teknik manipulasi Overdraf Bank (OD). Teknik ini budak KL sebut sebagai 'makan luar dan dalam' dan saya tidak akan sentuh pada waktu ini kerana pada tahun 2010 lepas sekitar ogos telah diberhentikan penggunaannya.

Emas secara purata adalah 26.73% setahun dan pula ada teknik yang saya buat menjadikan sehingga 43% setahun maksimum dan belum lagi termasuk keuntungan dari jual beli yang saya buat.

Jadikan tahun ini azam untuk menyimpan emas dan semestinya boleh hubungi saya untuk mendapatkannya dengan harga lebih murah dari harga pasaran dan belian semula lebih tinggi dari harga pasaran. Menarik??

0 comments:

Post a Comment