Party Items n Toys for your love one

Membeli Surat Pajak dan Emas Terpakai

Saya memahami tidak ramai yang memiliki sejumlah wang untuk terus menjadi agen emas ai Love Gold . Oleh yang sedemikian jadilah sub agen dengan group ai Love Gold dengan mendapat potongan RM bagi setiap gram emas yang dibeli dan mendapat RM bagi setiap gram yang dibeli oleh pihak lain dari nilai semasa belian emas. call/ sms segera.

Harga jualan lebih rendah dari harga pasaran bagi rantai tangan dan rantai leher emas 999 24k, gold bar GCP (999), pam suisse (999.9) dan 1 dinar 999.9 24k begitu juga belian semula lebih tinggi dari harga pasaran.

Tahun Baru 2011

Selamat tahun baru 2011 kepada semua

Setiap kali tahun baru pasti banyaklah cita-cita baru yang lahir dan cerita yang sama mungkin berulang untuk tahun ini juga... Kebanyakkan orang sebegitulah... Azam tetap disemat dan diperbaharui namun hasil hujung tahun tetap sama.

" Angan-angan yang diusahakan adalah cita-cita, dan cita-cita tanpa diusahakan adalah angan-angan" fikir-fikirkanlah

Apapun Selamat Berazam tahun baru dan setiap kali azam setiap kali itulah saya sarankan macammanapun pastikan Prinsip Asas pendapatan adalah menyimpanlah minima 10% dari pendapatan anda setiap bulan dan JANGAN simpan wang kertas dengan jumlah yang besar. INGAT!

Kaedah menyimpan tentulah pelbagai cara ada yang simpan Tabung Haji, ASB, beli saham dll. Namun pastikan ANDA masukkan simpanan emas walaupun 1 Dinar sebulan!!

0 comments:

Post a Comment